Ремонт шлейфа Airbag
Практично у всіх сучасних автомобілях встановлюються системи пасивної безпеки SRS AirBag (AirBag в перекладі означає «повітряний мішок»), і багато хто воліє купувати автомобілі з подушками безпеки, які в разі зіткнення автомобіля з перешкодою - швидко наповнюються газоповітряної сумішшю і захищають водія і пасажирів від контакту з твердими предметами салону автомобіля. Їх справедливо вважають корисним пристроєм. Щоб при зіткненні з перешкодою подушки пом'якшили удар, а не покалічили людину, потрібно знати їх реальні можливості і враховувати особливості експлуатації автомобілів, оснащених ними. Залежно від комплектації в автомобілі встановлюються подушки безпеки від 1 до 12 штук.
Системи SRS AirBag в сучасних автомобілях - це вельми складний пристрій, включають в себе безліч електронних компонентів. Але іноді вони виходять з ладу. Щоб діагностувати і усувати несправності систем безпеки SRS AirBag необхідні кваліфіковані знання та спеціальне обладнання.
Система AirBag більшості автомобілів складається в основному з таких компонентів:
блок управління AirBag;
подушки безпеки;
піропатрони (ременів безпеки і подушок);
датчики удару;
датчик положення сидіння водія;
вимикач пасажирського AirBag;
датчик присутності пасажира.
Засобом, який інформує водія про несправності системи SRS AirBag служить контрольна лампа. Часті несправності з контрольною лампою виникають через низьке живлення (при сильно розрядженому акумуляторі), при установці сигналізації, при некваліфікованому втручанні в електропроводку автомобіля, при включенні запалювання зі знятим щитком приладів, вихід з ладу «рулетки» (контактного барабана) під кермом, контактні роз'єми подушок безпеки, через вичерпаний термін служби пиропатрона і навіть через подушки безпеки, оскільки у них є свій термін експлуатації. Рекомендований інтервал заміни подушок безпеки становить від 10 до 15 років.
За більш докладною інформацією про відновлення шлейфа подушок безпеки ви можете звернутися до наших фахівців.