acheter viagra

Заміна люнцюга ГРМ


Ланцюг ГРМ (газорозподільного механізму) досить давно і успішно застосовується виробниками автомобілів. У ланцюга є ряд переваг над ременем ГРМ, перша з яких - більш високий ресурс (в середньому від 90 до 150 тисяч км., у ременя ГРМ ресурс становить від 60 до 80 тисяч км.). Другою перевагою є висока міцність конструкції, оскільки ланцюг виготовляється з високоміцного металу.


У процесі експлуатації автомобіля ланцюг починає розтягуватися, особливо помітно "витягування" ланцюга коли пробіг автомобіля наближається до 100 тисяч км. Несвоєчасна заміна ланцюга може призвести до таких проблем:

- двигун працює на холостому ходу не рівно, незважаючи на те, що справна система запалення і живлення, компресія в нормі, зазор в клапанах ретельно відрегульований. Справа в тому, що різні ланки зношуються неоднаково; ланцюг, огинаючи зірочки, натягується то більше, то менше, при цьому фази газорозподілу теж непостійні;

- може відламатися "заспокоювач";

- ланцюг може перескочити на 1-5 зубців. У кращому випадку двигун заглохне, в гіршому - клапани "зустрінуться" з поршнями, і серйозний ремонт двигуна неминучий.

 

Щоб захистити двигун від описаних наслідків, а себе від непередбачених витрат, рекомендується замінювати ланцюг на пробігу в кожні 100 тисяч км.